oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Monday 7 March 2011

oRanG tuA2 KAta "kalo aper jer yg kita buat plik kat org lain,benda tuh akan dibalas balik kat kita" setuju tak??

oitttt.... selamat kembali semua..hari ni kan.. aku nak ceritakan lah,, satu cerita nih.. 
benda yg akan aku paling ingat sampai bila2...
bukan lah seronok ker aper..
MEANING
sesaper jer yg pnah wat owg lain sakit hati+ per2 jer yg benda org tuh tak buad..
+dea TUDUH mcm2 kat orang tuh+org tuh kne sisih ngn org lain disebabkan mlut dea,
=nanti dea akan terkena balik,,
PERCAYALAH,,tuhan ader dgn kita kan??
DIA maha adil,.semuanya akan dibalas balik,,,
juzz bezanya cepatt or lambt jerk...
...yg nak diceritakan lah..
time tuh..aku sorang2 jerk,,,
yg ader ngn aku jannah,zima,fiza,sky,,
diorang memang suuppport aku smpai mati2an,,,
SAHABAT AKU!!
terima kasih..
time tuh,aku sendirian giler,tiap hari nangis+nangis n terus nangis,, rasa cam lemah giler,
nak tukar poli,n bermacam2 lagi aku rasa untuk jauhkan dari tuh semua...
last2..tgok ler skarang,,orang tuh akan rasa balikk..
diorang rasa apa yg aku rasa sekarang,,
TERIMA KASIH ALLAH..
ENGKAU memang MAHA ADIL..

!!gma n sky!!

!!me and jannah!!

No comments:

Post a Comment