oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Thursday 23 June 2011

party ROMZY at parit buntar,PERAK!~


haha!~. jumpa lagi kiter eyh!. hah.awituh kan aku ada gtau nak update sal
PARTY ROMZY??.janji tetap janji kan. hehe. peper pon,party die arytuh gempak habis!!~
party arituh dea berTEMA lah jugak!.ahaha
tema ARABIANN!~. 
n aku pon turut sekali menjayakan party neyh dengan pakain yg tak seberapa nak tema lah sangt .ahah!n party tuh jugak untuk perasmian butik pengantin  ROMZY STUDI EXCLUSIVE 
tarikh party uh 13.5.2011. bersamaan hari jumaat.~ingat habiss nook tarikh n hari nyer..!~ngeng!!
ahahah...tapi kami p kamis malam nuh sebab tunggu someone n bg bantuan kat romzy sebelom mlm party dea!
CHIK HUHU larh.sapa lagi kan..buah hati aku pon join skali larh kat perak nuh!
n berrtambah-tambah ah aku seronokk kan.!hahah.. kami di sana 2 hari 2 malam jerk!
then bila jerk sampai sana.bak kata macam bob aff "mesraa.."ahah.kami disamboot messra oleyh abg rom n bibik dye!.YAYA. 
tersangt lah rajin si yaya tuh.n baik terook!.tp agak ksian sebb kena wat kerja sorang2.::((
kekadang jek aku tolong dye "RAJIN DAK AKU"??hikhik
n pass makan mlm uh kami smua keluar lepak2 kat halamn uma dye!!.
bestt~.mandi2.men badminton,bola jaring!.ahah.jadi kerja kan tengah2 mlm pon. satu g~KAROKE di tengah2 mlm.hihi..semppooi balik.
hah!.lupe nak gtau.kawan baik aku pon join gak. yaitu YUSMA PUTERI!!~
sapa tak kenal haha.dulu2 bagaikan kembar yg tak berapa sama tinggi.heheh
sambung balik~. then tiba jerk ary party tuh.masing2 bz larh sebb nak tlong abg rom kat lokasi party tuh.
tibalah mlm party tuh.aku nak tunjuk skitt hasil2 snap pic time kat party tuh.

yg kanan tuh adik aku.fizowl!.blakang =ahnaff.budak kg aku yg agak rajin n rapat nan my fmly
n yg kiri tuh member baik aku. YUSMA!!

yg ats neyh DIENA ELHADADA!~.HEE. dea ada wat papdoll showw(nyanyi bt mimit mulut jerk tanpa mengeluarkan suara) mlm tuh. dea pnya gelek sakan wook!.ahha.sempoii dak?? x-staff butik abg aku. skarang dea dah berkerjaya.dah bukak kedai sendiri!. terbaik dina!~ 
sexyy kan dea??hikhik
 dan yg ats neyh time bergambar dengan pelakon drama mlaysia kita. saper tak kenal kan MAHMUD ALI BASHAH.mlm tuh dea jgak ada merasmikan kedai ROMZY.dea juga kawan baik kepada romzy
 haha! yg ats neyh chik kita larh.sapa lagi .bersama2 ngn adik ipparr kod!haha. fizowl!
 yg neyh pic aku ngn romzy! tuh lar romzy kaloo ampa nak tau. dea seorang usahawan BUTIK yg berjaya.ecece!.aku kekadang ada rasa bangga jgak ngn dea.sebab baik!.n tak sombong!~
 haha!.sempoii kan dea??hee.talak sombong ini punya plakoon woo. time mlm uh.dea pon tidur uma romzy gak hah.sama2 kami..tapi aku tabikk spring kat dea.haha. sebb apa amnpa nak tau dak??
time kami nak gerak balik a.s tuh. dea siap anta kami semua depan pintu!ahah.tuh jerk pon. bt terook noh.

yg neyh pulak palysya!hee.nampk cam pompuan dak??xcially dea laki doe. tapi mengalahkan perempuan kan??cantiik berbenoor.tapi hatinya tersangtlah baik.dea penah baik ngn aku dulu time aku berkhidmad untuk romzy dulu!hehe
yg neyh pulak kamala!. dea pon pernah baik ngn aku jugak dulu!~ status dea sama mcm palysya!.
mlm party tuh dea menang RAMBUT TERBAIK.!!~hikhik.sebab rambut dea tuh ori u!
hihi. yg neyh lah YAYA.! bibik romzy. mlm tuh dea pon meletooppss u allzz!..hehe.
hahaha...neyh pic sesaja.ngn adk bradik yusma jerk bukan!hehe. yg len tuh smua adk bradik,yg perempuan sbelah aku tuh kak aku ler.!tomeyh tak die??hehe.yg tengah2 tuh abg aku larh!~.yg tepi abg aku tuh ta payah gtau dah.ampa mesti kenai
haha. pic ciwwi!!
yg neyh pic kenangan ngn diorang smua,nampak mcm ala2 arab tak??ahaha
dah habesss!.tapi kan.mesty korang tertanya2 napa yg aku updte neyh,banyak pic adik aku??heee. bukan per,time neyh aku gna cmpter uma.hee.so pic aku kurenng skit,t aku updte gne lappy aku eyh!.daaaa semua!
salamm.mmuaaccha!~

No comments:

Post a Comment