oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Tuesday 14 June 2011

ke peNENG !! mari .^^

waaahh! tajuk cam menarik kan,,hakhak.
semestinya larh...terbaik nook... 
btwy arituh aku p tak rancang sangt pon.tuh pon sebab aku yg ye2 jer nak p!haha.
cian dye.keletihan bawak moto eyh awk??..2 jam kod ats moto eyh??hahaha
turun2 uh rasa mcm da tetinggai bontot dah hah.!
haiiyooo.hahah..
yg paling besh kat sana pon time dok kat tepi pantai larh.
kan pantai tuh SEDAP MATA MEMANDANG!!.ngeee
kira keseluruhnya p pntai larh banyak,mkn kat tpi pantai,ronda tpi pantai!
sampai aku lupa apa nama pantai2 yg kami p  nuh.. tapi dea jah yg tao kod apa nama pantai2 yg kami p nuh.
coz dea teror skit bab jalan2 neyh.org kata boleyh jadik pemandu pelacong !
heehe.wait!wait!. silap lar,mana boleyh jadi pon pemandu pelancong,ampa nak tau dak sebab apa??
hahah
sebab arituh pon banyk kali dok ngulang jaaln yg sama!
hheee.tapi tetap MAINTAIN!
hahah.bermacam2 ragam manusia gak aku tgok kat sana...
hah!nak citer time yg paling tak syiooqq tuh time dapat tau kaki mlecek. gara2 pakai kasut wedges!
nak bagi nampak tinggi larh kononya!heee
huh!time tuh nak jalan2 tepi pntai lak,kaki aku punya pedih kena ayaq laut uh.
mcm nak campak jerk kaki dalam laut.
hoissh!pastuh pk2 balik.mana boleyh,t aku nak jalan pakai apa??ngeeng!
suka pk benda tak logik padahal tau dah benda tuh tak betoy!hehe.
saja kan!~

heee.btway kat cini ada lar beberapa keping kononya la kan.snap pic kat tepi pantai!haha.




No comments:

Post a Comment