oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Tuesday 5 April 2011

annosayyyyoo!

wallawweeeyhhh!~~
attention pleszz!

allahaaaiiii....sukernya bila dia ceria!!//heee..slamat pagi semua.per yang nak diceritakan neyh pon tak tau hah..wat rancak jerk lebih..huhauhu..
skarang saya dah dilamun cinta:
sama sapa ya??

ahhahah..geteyk ya ekau tyka,,,penamppor nak??hahah..
heee..
sebab2 saya suka sama dia::

1.sebab saya suka tengok mukanyer:(comeyh siott )
2.sebab die suke cubit saya,ahahaah(sakitnyer die cubit)
3.sebab dea nix agak lah pemalu orangyer,jeng.jeng.jeng(malu ker??)
4.sebab dia ditakdirkan untuk saya kod??.(hee.kod saja yerk)
5.sebabbb...........


bermacam2 lagi lah..huahua..
nanti kalo dea baca blog nih,mesti deaa tersengih sorang2..ahahah
nak pangil dea MAT SENYUM lah!!
sebab dea suke gelak+senyom so+ saya suka tgok jugak!!ahahah..nih ada lah sebab2 yg seterusya saya suka sama dia~
boleyh tak awk??ahahah...nanti perasan lbeyh lak kan..(^;^)

wah!gedokssnya ekau haarini siti nuratikah bt hashim!!
ahahaha..

dengki meyh?????
tikah sekrang dah mahu bangun dari tidur la...die dah jadi mcm dulu..yg agak gila2..
dan suka bercakap banyakk...heeee.
takmoo sedih2 dah kan tkah??nak jadik mcm dulu kan??dah boleyh jadiik mcm dulu kan??
hheeee...
k lah nah adioss lu neyhhh...muuaacchh awak!
sayang awak sangt2!

No comments:

Post a Comment