oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Monday 11 April 2011

jalan2 di perlis

haahha!aku centa dea sampai mati!! <3 ,<3..
okay!!
hah..neyh pic time kami kat gua kelam nuh.p bakar2 ikan kat sana sama ikram,birah,angah,
mak kwn birah n ada pasangn kapel tuh,tapi lupa nama depa!
ahaha,,dan budak kecik neyh ar yg aku suka men ngn dea.
dea pndai suka gila kod main ayaqq,,skit pon tak takodd,,tgok ar dea possing!!ahah suke\
rindu AIDIL!!

ats neyh plak pic time mandi..huahua

NEXT!!

kat depan gua kelam.
bergambar sama adik saya n birah
hahhaa,,eksyen kamil betul lah pic neyh kan,,huahua

sweet kapell kod yg neyh!!huahua,,,aku sayang depa gak!
to birah;nanti kita pergi lagi eyk!!time aku dah kaya tao!ahaha

NEXT DESTINATION!!


hah..yg ats neyyh aku tak tau angah bawak p kat mana,tapi kat perlis gak hah
tempat dea memang SMART kod,,dengan tinggi punya tempat,ahah.aku pon gayat gak tgok,tapi ada lah angah gtau tempat neyh penah jadi lokasi filem JANGAN PANDANG BELAKANG 
CONGKAK .yg dina nak bunuh diri then sem slamatkan tuh,,huahua..time pic neyh kami baru kat kaki bukit

so,karang kita tengok lah pic time kat ats bukit

cantikk takk?gayatt ooww,,dengan angin sepoi2..abeyh tolak rambut aku yg keserabutan tuh,,ahhaah

.....NEXT....
 wa..sukernya aku kat pic yg ats neyh,,haha.renduu dea sangt2..! time neyh snap pic kat kola perlis ha. mkn "cucuk2"..ngeee.tapi nma sbenar mknan tuh apa ntah..lupa beb!.CYg aku tuh mesty ingt pnya.heee
                                               YAYA..dea dah bagi tau dah nama tuh tadi..nama cucuk2 tuh owg panggey
                                                                                LOKCIN!!
                      yg neyh pn pic kat kola perlis gak,time neyh 22 dok wat layan perasaan kat tepi laut,,syiook oww.bab boleyh tengok matahari tebenam! sweet cngt

                                                                       haha..then yg neyh pic time aku ngada2 nak amik gambaq
                                                         adik aku yg ajaqq possinggg..waaaaa!!sukerr,,sukerr





2 comments: