oiittt,,!! wazzuupp2

hhyyeee u allzz~~~ by misstyka lentoniss

Monday 16 May 2011

sakiD hati puLok :-(

haiiya..taktaulah cek...erm,entry kali neyh paling berbeda ar dlm neyh kan?hukhuk :-(
mau taknya..yg len hepy go lucky.yg neyh jerk kurang ckit kan??jeng.jeng.jeng.
ampa nak tau dak sebab apa??hheee.bz body nohh..ahahha.takder lah.neyh kes aku yg suke wat touching terok kod....nak diikodkan awineyh aku nak kuar ngn member2 akuh ha.birah,angah,yusma n lalok.
depa ajak p mandi ngn nonton movie,,semua paakt p kapel2 neyh,heeee.mana besh pon.ahaha.
aku sorang jerk ar,bab yunk aku tuh ngah merajuk ngn aku kodd..
cian dak aku p sorang2??da lah nak cuti pon sminggu skali jah..erm,takper..aku takmoo
paksa dea larh.dah puas aku memujuk kan,aku neyh da lah cpt ptos asa..
hasiiisshh..tak tau larh.aku pon tengah sakid hati gak neyh,,
eeeeeeeeerrrrrrrrmmmmmm.......
(cam nak nangessshh)




No comments:

Post a Comment